Freitag, 24. Oktober 2014

String Thing # 63


This time we used in the String-Thing-challenge String 066 in honour to Adele's Grandmother Guellma Gevene and the following Q-patterns:

Quandary by Rick Roberts and Maria Thomas (Zentangle)
Quare by Beth Snoderly
Quib by Rick Roberts and Maria Thomas (Zentangle)
Quiltz by Kym Barlow

I tangled with Quib before, but the other patterns were new to me and I totally fell in love with "Quiltz" (the pattern in the bottom left corner and in the upper right corner). I love stars!

Keep on tangling!
Joya

1 Kommentar:

  1. Hallo Joya,
    vielen Dank für den Besuch meines Blogs :-)))
    Dein Zentangle ist einfach wahnsinnig schön geworden, besonders die ganzen Schattierungen! Ich tangle noch nicht allzu lange, aber ich bin süchtig nach den kleinen Bildchen und ich finde es wahnsinnig entspannend.
    Bestimmt besuche ich dich jetzt öfter,
    liebe Grüße
    Sandra

    AntwortenLöschen